hugger tag i tangenterna haha

Tja tja! det är första gången jag skriver i bloggen, annars tidigare idag har jag bara setat bredvid. Men nu är det min tur att knappa på tangenterna hahaha! Vill bara att ni ska veta att jag sällan är normal. men jag gillar att vara onormal, vem vill vara som alla andra liksom ;) . Idag har jag vart i skolan hade nationella i engelska, gissa vem som klarade det då? sen har jag lekt med min kära kusin Patricia och vi startade bloggen idag haha, får se hur det går! hittills så går det bra. SEE YAA!




Strike a pose

Kommentarer
Postat av: linda

men HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA ALLSÅ FYFAN

2009-05-07 @ 21:11:23
Postat av: linda

men HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA ALLSÅ FYFAN

2009-05-07 @ 21:11:24
Postat av: Bella

SNYGGO!

2009-05-07 @ 21:58:12
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0